China Daily posts 10 names, then replaces with top two alone

Screenshots taken over a period of about 20 minutes between 1:47 p.m. and 2:08 p.m. from Beijing. First, the site postsed ten names as members of the 18th Central Committee. Then it was just two. meanwhile at People’s Daily’s Chinese site, it was only two. Meanwhile, China.org.cn still has all ten as of 2:14.

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

About

Since 2006, Transpacifica has been a blog, and collection of resources on East Asian politics and international relations in the Asia-Pacific, with a special focus on China, Japan, and the United States. Transpacifica is edited and primarily written by Graham Webster, Research Scholar and Senior Fellow for U.S.–China Relations, Yale Law School China Center. Get in touch, or follow Graham on Twitter.

Archives